Esti ceea ce mananci


Am avut de facut un filmulet pt facultate (de fapt mai multe, dar sunt in lucru) si initial am vrut sa fac unul despre moda...am si facut, dar mi-am dat seama ca sunt alte subiecte care ar trebui mai mult discutate.

E la moda sa mananci sanatos! Mi-e si greu sa mai folosesc expresia asta "e la moda", e deja un cliseu, moda a devenit mai mult o strategie de marketing...deci e bine pentru tine sa mananci sanatos!

Filmuletul se numeste "Esti ceea ce mananci" si chiar e adevarat. Recunosc ca inainte nici eu nu aveam un regim sanatos alimentar, dar datorita unor persoane am invatat unde greseam si cat de mult conteaza o alimentatie sanatoasa pentru minte, trup si suflet. Se cunoaste diferenta! Trebuie doar sa vrei!

Nu o sa o mai lungesc prea mult, asa ca...enjoy!


video

Comentarii

  1. Dragut filmuletu'. Intr-adevar, motivant. Din fericire, deocamdata n-am probleme cu greutatea... dar daca as fi avut, filmuletul asta m-ar fi facut sa cad pe ganduri.

    Succes !

    RăspundețiȘtergere
  2. ai dreptate...e foarte greu:)

    dar merita, ne iubim corpul si trebuie sa il servim cu mancare sanatoasa...

    trebuie sa scapam de dictonul "ce e bun ori e imoral, ori e ilegal, ori ingrasa..."

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare