Just do it!

De curand m-a intrebat cineva care este scopul pentru care am facut un anumit lucru. Sincera sa fiu, nu facusem acel lucru cu un scop anume si am simtit nevoia sa nascocesc ceva pe moment, de teama sa nu par ridicola spunanad „am facut-o pur si simplu”.

E ca si cum ai vrea sa cunosti o persoana si esti intrebat de ce...nici tu nu stii, tocmai de aceea vrei sa o cunosti, ca sa afli. Unii nu pot intelege asta. Pun ratiunea pe primul loc si lasa abandonate sentimentele, simtirile. Atunci am realizat ca nu era niciun scop si ca de multe ori fac lucruri fara a ma gandi de ce le fac, ce am de castigat de pe urma lor, ce se va intampla dupa. 

Nu stiu daca e bine sau nu, ce stiu sigur e ca un scop precis de multe ori ucide ideile din fasa daca stai sa analizezi prea mult de ce vrei sa faci un lucru si unde va duce manifestarea acelui lucru. De multe ori explicatiile sunt de prisos, incercam sa ne dam singuri explicatii pentru ceva ce poate nu putem intelege. Incercand sa avem un rationament pentru orice riscam sa ne pierdem pe noi. 

Poate ca atunci cand incercam sa avem un scop la un moment dat nu ni se pare destul de multumitor si nu mai incepem ceea ce ne doream sa facem. Si poate ar fi iesit ceva bun, peste asteptarile noastre. In unele cazuri e bine sa stii in ce port vrei sa ajungi ca sa reusesti, doar ca atunci cand nu stii e bine sa pleci in cautarea lui. Sigur o sa-l gasesti pe parcurs.

Comentarii

  1. Sunt de parere cu oamenii trebuie sa fie echilibrati in orice domeniu. Sunt unele lucruri pe care, atunci cand trebuie sa le faci, trebuie sa te gandesti bine inainte. Sunt insa si lucruri care trebuie facute, pur si simplu, iar apoi le vezi rezultatul. Daca am fi prea pragmatici, am pierde multe momente frumoase din viata. Pe de alta parte, daca am face totul fara sa ne intrebam ''de ce?'', am risca sa avem de a face cu consecinte care nu ar fi placute de multe ori. Asa ca trebuie sa existe un echilibru in tot ceea ce facem. Best wishes

    RăspundețiȘtergere
  2. foooarte adevarat, veneam intr-o zi de la gardad, dimineata.l E astfel de femeie a vrut un loc sa stea pentru o statie, imi venea sincer sa o strang de gat...mi-e rusine, sunbt jenat de ce simt cateodata

    RăspundețiȘtergere
  3. Poate te-ar ajuta sa faci un mic exercitiu de imaginatie. Sa-ti imaginezi ca ti s-ar face tie ce ai vrea tu sa le faci altora. Si experimentand doar la nivel mental anumite trairi, cred ca o sa se schimbe multe lucruri si sentimentul de jena o sa dispara :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare