Aureliu Surulescu

Aureliu Surulescu- actor si model de succes

A jucat in "Second hand", in regia lui Dan Pita, in productia HBO "Ramai cu mine", pe scena Teatrului National Bucuresti in cadrul spectacolului "Sangre ardiente" (realizat de Beatrice Rancea si Liza Panait). A aparut in nenumarate reclame si videoclipuri, printre care si in cel al romancei noastre, Inna, in videoclipul "Endless". Timp de un an a fost asistentul Andreei Marin si un detaliu pe care nu multi il cunosc, pentru o scena dintr-un film Aureliu a "fost nevoit" sa se sarute cu Elizabeth Hurley! Da, ati citit bine, chiar cu celebra actrita.
Recunosc ca desi Aureliu Surulescu a facut multe pe plan profesional, eu nu stiam nimic pana de curand cand mi-a cazut in brate o revista mai veche, de prin luna martie, in care am descoperit un om cu un suflet frumos. Mi-a placut foarte mult ce am citit acolo si marturisesc, am ramas surprinsa sa aflu ca este actor si ca in trecut a avut o cariera de succes in lumea modelingului.
Din poze insa mi-am dat seama ca fata sa imi pare totusi cunoscuta, dar tot nu stiam mai multe. Nu stiam cine este Aureliu Surulescu, actorul si omul in primul rand. Asa ca am decis sa aflu pentru ca mi se pare normal ca oamenii care au un mesaj de transmis si care pot reprezenta un exemplu sa fie promovati si „descusuti”.
Se spune ca poti afla multe despre cineva si din felul in care se percepe, asa ca te-as ruga sa te caracterizezi in cateva cuvinte (cum te vezi tu ca om si cum ti-ai dori sa devii pe parcurs)?
Aureliu: Sunt un om foarte complicat prin simplitatea mea. Nu-mi propun sa ajung nicaieri ca om, ca personalitate pentru ca stiu ca daca voi face ce trebuie in situatiile mai grele, personalitatea se va slefui intr-o directie verticala. In momentele grele vezi exact din ce aluat esti facut, de aceea nu-mi este frica de nimic. Pe plan profesional in schimb, ma pregatesc pentru orice ar putea veni, lumea filmului este foarte competitiva si-ti cere absolut tot.
Ce anume crezi ca te-a ajutat cel mai mult in viata?
Aureliu: In viata m-au ajutat foarte multe, de exemplu necredinta mea si faptul ca sunt incapatanat. Am spus doua puncte negative ale mele, doua minusuri. Am spus necredinta pentru ca mi-am dat seama dupa ani ca nu faci tu nimic, tu doar poti sa te pregatesti,dar Dumnezeu este cel care te ajuta, la modul cel mai serios, daca tu te ajuti mai intai. Incapatanarea m-a ajutat pentru ca nu m-am lasat, am avut rabdare si nu am deznadajduit niciodata. Mai apoi acestea odata cu intelegerea vietii de dupa 30 de ani s-au transformat in credinta si ascultare.
Crezi in destin? Crezi ca omul are un destin al sau?
Aureliu: Cred in lupta si nu in predestinare. Daca as crede in destin nu as crede in libertate, ori eu sunt un fan al libertatii, nu al libertinajului, atentie. Omul este chemat la viata sa se desavarseasca. Oricum ar veni el, mic, mare, negru, sanatos, bolnav, etc… fiecare are o cruce de purtat, cum se spune. Depinde de cat de mult este dispus sa o poarte, sa si-o asume si sa lupte. Aceasta lupta te duce pe un drum pe care ai mereu libertatea sa-l duci pana la capat sau sa te opresti si sa incepi altul. 
Crezi in noroc? 
Aureliu: In noroc, nu. Noroc era un zeu care cerea jerfte umane pentru cei care nu stiu. Nu cred in noroc, cred intr-o pregatire constanta, in a-ti pregati pasii pentru ceea ce vei face. Norocul nu are de-a face cu succesul. Exista cazuri in care spunem: ”el a avut noroc”. Ei bine, nu. A fost mai rapid ca tine, a ajuns inaintea ta, respecta asta, chiar daca tu crezi ca nu merita. Tu pregateste-te!
Cum ai facut fata in momentele mai grele ale vietii? Ce te-a ajutat sa le depasesti?
Aureliu: Pe drumul pe care te calesti, nu cartesti. Este un motto personal. Sincer? Mai intai apuc problema omeneste, ma framant, ma agit...dar imi dau seama ca nu fac nimic cu asta si atunci (desi pare desuet pentru unii), ma pun si ma rog. Pun genunchiul in pamant si ma rog la niste prieteni buni sa ma ajute, la Maica Domnului care nu intoarce pe nimeni nealinat de la ea. Acum sa nu credeti ca se fac minuni, nu, dar incepi sa vezi problema altfel, sa o intelegi si in cele din urma indiferent de rezultat zambesti pentru ca-ti dai seama ca era in folosul tau. Iti trebuie o anumita capacitate sa vezi asta, trebuie sa renunti la orgoliu.
Ce parere ai despre dorinta oamenilor de a avea cat mai mult pe plan material?
Aureliu: Materialul este bun in masura in care-l folosesti cum se cuvine. Nu este corect sa judecam oamenii pentru ca vor mai mult. Sa speram ca vor face bine in jurul lor pe masura a cat au primit. In dar ti s-a dat in dar sa dai… 
In ce fel ti-a schimbat cariera viata?
Aureliu: Nu pot spune decat ca m-a ajutat. In orice gasesc alinare, modele, intelegere a lucrurilor si stiu ca am un sprijin neconditionat. Eu asa vad lucrurile. Cere si ti se va da. Se zice ca Dumnezeu nu spune niciodata: NU. El spune : 1-Da, dar nu acum; 2-da, dar am ceva mai bun pentru tine; 3- Da.
Ce iti doreai sa devii cand erai mic? 
Aureliu: Gunoier. Pentru ca imi doream sa fac curat peste tot si pentru ca parintii se panicau cand auzeau, iar mie imi placea sa-i tachinez. De fapt, porecla mea era “ relea” si cu asta cred ca v-am zis tot. Eram un copil nazdravan .
In ce domeniu te gandeai sa profesezi daca nu ai fi ajuns sa fii actor sau model?
Aureliu: Mi-ar fi placut sa fiu procuror, avocat…fapt pentru care am si aplicat anul asta la a 2-a universitate, evident la Drept. E inutil sa va spun ca nu mi-as dori sa fac Drept comercial, ci penal si constitutional, imi place lupta. 
Ce te-ai mai fi vazut facand?
Aureliu: Ma vad facand orice. Nimic nu ma sperie, nicio munca nu este rea, trebuie doar sa o intelegi si sa-ti placa . Sincer ce ar face medicul fara asistenta, asistenta fara brancardier, brancardierul fara soferul de ambulanta...? Sa gandim si sa respectam tot omul. 
Esti genul de persoana care isi face planuri de viitor sau genul care traieste momentul prezent? 
Aureliu: Un pic din amandoua. Cateodata ai un extra simt si faci instinctual anumite lucruri.
Am observat ca esti atras si de viata spirituala, de mancatul sanatos, de sport si de lucruri cat mai aproape de natura. Ce anume te-a facut sa te apropii de aceste lucruri?
Aureliu: Imi place foarte mult expresia: Kalos Kahathos (in greaca=sa fii frumos la suflet asa cum esti la trup). Ma defineste, incerc sa o aplic si sa o transform intr-un mod de viata. Cred ca toti romanii ar trebui sa se reinventeze in acest spirit. Observ asa o delasare, o abdicare de la propriul destin. Generatia noastra traieste pe datorie si se observa asta daca suntem atenti in jur...
Stiu ca de ceva timp esti vegetarian. Ce te-a determinat sa faci aceasta alegere?
Aureliu: Sunt vegetarian de 5 ani, ma dezgusta efectiv ideea de a consuma carne, masacrul fara control al animalelelor, iar de cand cu scandalul cailor de la Letea, am decis definitiv sa devin vegetarian. Urat si sper sa nu mai aud de asa ceva in Romania, niciodata. 
Daca tot vorbim despre alimentatie, stiu ca faci sport, mergi la sala. Multi spun ca este necesar sa consumi proteine de origine animala inainte de un antrenament, dar daca tu nu consumi carne de unde iti procuri proteinele?
Aureliu: E un mit cel cu carnea, mai ales in cazul celei din comert, procesata. Mi le iau din: praf de proteina de zer, linte, fasole.
Cum ti-ai creat propriul sistem de valori?
Aureliu: Educatia de acasa a pus temelia, mai departe experientele personale, cartile citite, istoria trecuta din care am extras modelele cu care m-am identificat .Exista o lipsa de modele si o inflatie de anti-modele pe piata. Ar trebui sa ne intoarcem la radacini si sa crestem din nou in interiorul nostru. Altfel avem toate sansele sa fim viitoarele generatii de sclavi moderni. 
Cum iti incepi dimineata? Ce iti face ziua mai frumoasa?
Aureliu: Cu un Doamne Ajuta, fara exceptie. Dupa care neaparat cu o cafea. Mi-ar placea sa am persoana iubita langa mine in fiecare dimineata, orice dimineata fara o ea langa tine este o dimineata trista. 
Care sunt persoanele care te-au inspirat?
Aureliu: Poporul roman ma inspira. Are o capacitate de a indura si de a iubi fantastica. Eroii poporului nostru sunt eroii mei. Cei trecuti, putin cei prezenti, iar cei din viitor… depinde de noi de ce fel de modele vrem sa fim azi pentru cei ce vin .
Ce te face fericit?
Aureliu: Fericirea se munceste zilnic, drumul catre fericire ma face de fapt fericit. Sa stiu ca eu am facut asta si sa multumesc ca acolo sus cineva mi-a ajutat sa duc la bun sfarsit acest drum. Dupa care, o luam de la capat si iar… Doamne Ajuta!

Comentarii

  1. foarte frumos articolul

    RăspundețiȘtergere
  2. Este imbucurator sa vad tineri care au o legatura stransa cu Dumnezeu. Mult succes si in proiectele pe plan profesional!

    RăspundețiȘtergere
  3. Curaj Echilibru Dragoste + Credinta = Invincibil
    Felicitari,as vrea sa vad mai des astfel de oameni,sau citesc astfel de randuri.Pacat ca la nivel mai inalt nu avem astfel de exemple.Dar ies ca florile din asfalt, Simona Halep ,Vlad Mirita ,Paula Seling , Daniel Buzdugan,George Ogararu, Aureliu Surulescu( nu-l stiam decat din filme) si mai sunt cativa care au inteles ca NIHIL SINE DEO este un mod de viata si se vede pentru ca, indiferent unde sunt , par mai inalti decat altii , pentru ca au coloana vertebrala.
    Sus inimile.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare