Mintea- prieten sau dusman, tu alegi


Cel mai mare dusman al omului este mintea sa. Daca am constientiza si am descifra orice gand pe care il avem, din ce sursa ne vine si de ce, am putea decide daca este demn de a-l pastra si fructifica sau mai degraba demn de alungat.

Mintea omului daca nu este folosita asa cum trebuie, il poate limita si il poate ghida catre drumuri pe unde Dumnezeu nu a calcat niciodata. Fara sa ne dam seama zilnic ne introducem programe mentale, inca de dimineata cand ne spunem lucruri in fata oglinzii, cand credem ca putem face sau nu lucrurile pe care ni le-am propus in acea zi de exemplu.

Putem fi mai aproape de potentialul nostru sau ni-l putem reduce considerabil...daca am constientiza doar.... si am avea incredere nemarginita in noi, in viata, in oameni, in natura, in absolut tot. Sa simtim cu toata fiinta ca suntem ocrotiti si ca lumea este minunata, ca viata este un dar divin si sa ne bucuram de ea, sa o sarbatorim in fiecare zi.

Nu avem nevoie de anumite ocazii sa ne simtim frumosi, de anumite contexte sa facem lucruri, orice clipa poate fi mareata, tine minte asta!

Comentarii

Postări populare