Scrisoare către Moș Crăciun




Dragă Moș Crăciun,

Tu ne-ntrebi pe noi în fiecare an ce ne dorim. Dacă atunci când eram mică ți-aș fi zis că îmi doresc o bicicletă, dulciuri, role, muzicuță sau poate o chitară, acum știu clar ce îmi doresc.

Și dacă m-ai întreba ce mi-aș fi dorit anul ăsta dacă aș fi fost copil, nu ți-as spune așa cum îți spun acum mai toți copiii că aș vrea smartphone-uri, tablete, haine de firmă sau să mă placă băiatul acela din banca a 2-a de la geam. Nu.

Dragă moșule, acum că ți-am zis ce nu ți-aș cere, poate gândești că intuiești că o să îți cer sănătate, fericire, iubire, împlinire, liniște sufletească...lucruri spirituale. Dar nu, nici asta n-o să-ți cer. Căci știu la cine să mă rog pentru așa ceva și nu mi-o lua în nume de rău, dar nu ești tu Acela.

Și-atunci, dacă nu-ți cer nici lucruri materiale, nici lucruri spirituale, oare la ce mă gândesc? Care-i dorința pe care vreau să mi-o îndeplinești?

Tu aduci bucurie celor mici și îi încurajezi să viseze, dar vezi tu, moșule...în goana asta după cadouri, oamenii au uitat de fapt ce e Crăciunul. Își amintesc de tine în fiecare an, iar luna decembrie și-o petrec prin magazine, care sunt pline de chipul tău, moșule.

Ești pictat pe globulețe, cusut pe căciuli roșii, imprimat pe pijamale flaușate, până și ciocolata are chipul tău, moșule...În cântece toți te așteaptă și te cheamă...dar tu chiar dacă ești Moș, așa-i că ți-aduci aminte ce-nseamnă de fapt Crăciunul?

Asta-i dorința mea arzătoare, să le-amintești celor mici și celor mari că în ziua de Crăciun s-a născut pruncul sfânt, Iisus Hristos. Și povestește-le despre iesle, pastori, despre Fecioara Maria...

Eu știu că tu nu ai vrut să devii așa de comercial, dar ei te-au exploatat, Moșule. Și sunt convinsă că și tu, ca și mine, te întristezi că oamenii se gândesc doar la tine, ci nu la El. Tu de fapt voiai să le faci mici bucurii în cinstea nașterii Lui...

Moșule, m-ajuți să le amintim copiiilor și oamenilor mari semnificația reală a lunii decembrie și a zilei de 25?

Spune-mi că o să o faci. Căci dacă nu, Moșule, va veni o vreme când vor uita și de tine...și te vor înlocui cu ceva care-aduce și mai mult profit. Hai, ce zici, batem palma?

Asta-i dorința ce mi-o doresc...m-ajuți s-o îndeplinesc?

Te iubesc și mulțumesc.

Comentarii

Postări populare